Tervetuloa tutustumaan Uunon ja Brooken hurmaavaan taloon. Esittelijänä Brooke.

1-2.jpg

Hei, olen Brooke ja tervetuloa tutustumaan minun ja Uunon taloon ! Tässä on ilmakuva, eräs vanha ystäväni otti sen kun pyysin. Olen istuttanut tuohon muurattia, ja Uunon päätöksestä meillä on keltaiset lautaseinät.

2-3.jpg

Tässä näkymä keittiöstä meidän makuuhuone-olohuoneeseen. Uuno on ilmeisesti unohtanut telkkarin päälle... Kuvassa näkyy minun valitsemani sohva ja sänky. Rakastan tuon sängyn ruskeita värejä...

3-2.jpg

Ja tässä näkymä sängystä eteenpäin. Oven vieressä on minun rakkain viherkasvini, joka oli minulla jo ennen kuin tapasin Uunon. Tuossa näkyy myös tyylikkään moderni vaatekaappini, tai minun ja Uunon, mutta siellä on enemmän minun vaatteitani.

4-2.jpg

Tässä on keittiömme. Suurennamme sitä heti kun saamme lisää rahaa. Nyt siinä on vain kaksi tuolia, mutta nuo tuolit olivat niin kamalan kalliit... Seinällä on Uunon valitsema erittäin kallis taulu, joka ei kyllä näy kovin hyvin, mutta se on ihan hyvä koska taulu on mielestäni aivan kamala.

5-3.jpg

Ja tässä hieman vessaamme. Suihku ei näy, mutta en pidä sitä niin tärkeänä. Kaakelit ovat minun valitsemani, ja peili, vessanpönttö ja käsienpesuallas ovat samanlaiset kuin sinkkuaikoinani.

6-2.jpg

Tässä vielä talon pohjapiiros. Taloa on tarkoitus suurentaa sitten myöhemmin, mutta nyt se on mielestäni oikein viihtyisä. Kiitos kun tulit tutustumaan taloomme, hei hei !

Terveisin: Brooke.